تور کیش - تور مشهد

تور کیش - تور مشهد

این سایت یک سایتت گردشگری و معرفی زیباتریم مناطق ایران است
تور کیش - تور مشهد

تور کیش - تور مشهد

این سایت یک سایتت گردشگری و معرفی زیباتریم مناطق ایران است

بازار پردیس 1 کیش

بازار پردیس 1 کیش

جزیره ی زیبای کیش علاوه بر تمام زیبایی ها و تفریحات هیجان انگیزی که دارد، محل خوبی برای خرید و دیدن تازه ترین و مرغوب ترین کالاها و اجناس می باشد. اگر به خواندن ادامه ی مطلب علاقه مندید با ما همراه باشید تا درباره ی مرکز خرید پردیس کیش مطالعه کنیم. شاید بخواهید با تور کیش همراه شوید.  

درباره ی مرکز خرید پردیس کیش

به طور کلی در کیش دو مرکز خرید پردیس وجود دارد که به مرکز خرید پردیس 1 و 2 معروف هستند و هر کدام جذابیت های خاص خود را دارد. نخست از بازار پردیس 1 صحبت میکنیم تا در آینده بازار پردیس 2 را توضیح دهیم.

مرکز خرید پردیس 1 کیش

در قسمت شرقی جزیره ی کیش و در زمینی به مساحت 12000 متر مربع مرکز خرید پردیس 1 کیش قرار دارد. این مکان متفاوت در سال 1371 با مشاوره معماران فرانسوی در دو طبقه به بهره برداری رسید و تاکنون حدود 230 غرفه را در خود جای داده است.

چرا مرکز خرید پردیس 1 را انتخاب کنیم؟؟؟؟

در مرکز خرید پردیس هرچه بخواهید و به فکرتان می رسد و هرآنچه را که فکر نمی کنید پیدا می کنید!!!!!! در این فروشگاه انواع و اقسام پوشاک و کیف و کفش، لوازم صوتی و تصویری و سیستم های کامپیوتری ، تلفن همراه و تعمیرات موبایل، مکمل های غذایی و لوازم آرایشی و بهداشتی وجود دارد. نگران خستگی هم نباشید. در این بازار یک رستوران و چندین کافی شاپ دنج برای آسایش شما تدارک دیده شده است.

خوب است به این نکته هم اشاره کنیم که دفتر نمایندگی شرکت های لوازم خانگی معروف دنیا در این بازار قرار دارد.

قرعه کشی در بازار پردیس یک 

اگر قصد گشت و گذار در این بازار را دارید، حتما در قرعه کشی های ساعت 10 شب شرکت کنید تا علاوه بر گوش دادن به موسیقی های متنوع و برنامه های شاد شبانه بهترین و نفیس ترین جایزه ها را دریافت کنید. همچنین می توانید تور هوایی کیش را هم انتخاب کنید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.