تور کیش - تور مشهد

تور کیش - تور مشهد

این سایت یک سایتت گردشگری و معرفی زیباتریم مناطق ایران است
تور کیش - تور مشهد

تور کیش - تور مشهد

این سایت یک سایتت گردشگری و معرفی زیباتریم مناطق ایران است

آتشکده یزد

آتشکده یزد

آتشکده یزد یکی از زیباترین و با شکوه ترین بناهای تاریخی ایران در یزد است که محلی برای عبادت و پرستش زردشتیان می باشد. با تور یزد همراه باشید تا این مکان توریستی زیبا را مشاهده کنید.برای اطلاعات بیشتر از آتشکده یزد کلیک نمائید.

کلیسای سنت استپانوس

کلیسای سنت استپانوس

نام دیگر کلیسای سن استپانوس را کلیسای استفانوی مقدس نام دارد.که از مهمترین کلیسای ارمنی ایرانی ها می باشد.برای اطلاعات بیشتر با کلیسای سنت استپانوس کلیک کنید.

کلیسای سنت استپانوس کجاست ؟

این کلیسا زیبا در ۱۷ کیلومتری غرب شهر جلفا و در فاصله ۳ کیلومتری کرانه جنوبی رودخانه ارس در محلی به نام ((قزل وانک)) قرار دارد.قدمت کلیسای سنت استپانوس در دهه نهم میلادی ساخته شده است. که به دلیل زلزله دچار خرابی زیادی شده است.موقعیت کلیسا در قلب کوه ها و در بین طبیعت سرسبز منطقه جلفا و در جمهوری آذربایجان  که در بین این طبیعت سرسبز نمای زیبایی را به چشم می اورد.

غار کلما کره

غار کلما کره

اگر ایران و جاذبه های گردشگری آن را مطالعه کرده باشید، تاکنون به این نتیجه رسیده اید که مسافرت و ماجراجویی در سراسر آن، نه تنها خسته کننده نیست، بلکه انسان را تشنه تر می کند و درهای جدیدی از جهانگردی به روی او می گشاید. در حقیقت در این ایران بهترین و زیباترین جاذبه های گردشگری وجود دارد که توصیف آن ها از گذشته های دور درسفرنامه ها، سیاحت نامه ها و… تاکنون به جای مانده. اگر می خواهید با این حقیقت آشنا شوید و ایران زیبا را بیشتر بشناسید، متن زیر را مطالعه کنید. در این متن یکی از حیرت انگیز ترین جاذبه های گردشگری ایران به نام غار کلماکره را به شما معرفی می کنیم.برای اطلاعات بیشتر از غار کلما کره روی لینک کلیک کنید.

اشیای کشف شده از غار کلماکره

گنج های غار کلماکره بسیار با ارزش و دیدنی هستند. البته باید گفت که بیشترین و گرانبهاترین آن ها اکنون در موزه های لوور فرانسه، متروپلیتن نیویورک و بریتانیای لندن نگه داری می شوند. برای مثال عکس زیر تندیس گاو نقره ای نشسته را نشان می دهد که متعلق به دوره ی ایلامی ها می باشد. این تندیس گران بها اکنون در موزه ی متروپلیتن نیویورک نگه داری می شود.

دره ستارگان قشم

دره ستارگان قشم


بیایید از سرزمین های زیبا و جنگلی شمال کشورمان فاصله بگیریم و سری به پدیده های جنوب بزنیم. به راستی در شهر های زیبای جنوبی ایران چه چیزهایی وجود دارد که هر ساله توریست های زیادی را به سمت خود می کشاند؟ در این متن می خواهیم این راز مهم را کشف کنیم و شما را با یکی از عجیب ترین و نادر ترین دیدنی های ایران آشنا کنیم. این پدیده ی نادر در جزیره ی زیبای قشم شکل گرفته است که اگر بخواهید تمام جهان را جست وجو کنید، تنها نظیر آن را در قاره آمریکا پیدا می کنید. بی شک مطالعه دره ی ستارگان قشم احساسات شما را برانگیخته می کند تا با تور قشم همراه شوید و آن را از نزدیک ببینید.برای اطلاعات بیشتر در مورد دره ستارگان قشم کلیک کنید.


هتل کوثر ناب مشهد

رزرو هتل کوثر ناب


مشهد یکی از  استان های دیدنی و زیارتی کشورمان است و به واسطه ی حرم مطهر امام رضا، از گذشته های دور تا کنون مورد توجه بوده است. در این شهر زیبای عاشقانه، هتل های خوب و باکیفیتی وجود دارد که ما اقامت در آن ها را به شما پشینهاد می کنیم. اما یکی از بهترین این هتل ها که در این متن درباره ی آن صحبت می کنیم، هتل کوثر ناب مشهد است. با تور مشهد همراه شوید و لذت اقامت در این هتل را تجربه کنید.

هتل بین المللی کوثر ناب

در ابتدا می خواهیم کمی از هتل زیبای کوثرناب به شما توضیح دهیم. چیزی از ساخت این هتل نگذشته است. زیرا هتل کوثر ناب از سال ۱۳۹۴ تاکنون فعالیت می کند. همانطور که در شکل زیر می بینید این هتل دارای سه فاز می باشد که هر فاز آن ۱۱ طبقه است. همچنین در کل این هتل شامل ۱۷۴ واحد اقامتی سوییت و آپارتمان می باشد.  چیزی که قطعا توجه شما را جلب می کند، متراز بزرگ اتاق ها و تزیین و دکوراسیون آن ها می باشد. از دیگر ویژگی های ناب این هتل چشم انداز بزرگ و وسیع آن می باشد. به طوری که حرم مطهر را در کل شبانه روز می توانید به راحتی تماشا کنید. در بخش های بعدی به توضیح امکانات هتل می پردازیم.

شماره تلفن هتل کوثر ناب مشهد

آدرس: مشهد_ بلوار وحدت_ بلوار امیر المومنین

 تلفن۰۵۱۱-۳۶۵۵۵۵۵

ب

تییتنی

برای رزرو هتل بین المللی کوثر ناب مشهد با شماره 53 27 33 22 تماس حاصل نمائید تا اطلاعات لازم برای دریافت تور و رزرو هتل به شما بدهید.