تور کیش - تور مشهد

تور کیش - تور مشهد

این سایت یک سایتت گردشگری و معرفی زیباتریم مناطق ایران است
تور کیش - تور مشهد

تور کیش - تور مشهد

این سایت یک سایتت گردشگری و معرفی زیباتریم مناطق ایران است

بازار مرواید کیش

بازار مرواید کیش

شاید شما هم به این نتیجه رسیده باشید که بیشتر مسافران علاقه ی زیادی به تفریح و گشت و گذار در بازار ها و مراکز خرید را دارند. با ما همراه باشید که در ادامه می خواهیم یکی از بهترین بازار های کیش به نام بازار مروارید را به شما معرفی کنیم. همچنین اگر مایل باشید می توانید گزینه های تور کیش و تور هوایی کیش را انتخاب کنید. 

درباره ی بازار مروارید کیش

بازار مروارید کیش از برترین مراکز تفریحی کیش است و به واسطه ی معماری جالب و متفاوتی که دارد جایگاه خاصی در کیش را به خود اختصاص داده است. اگر با دقت به عکس زیر نگاه کنید به این نتیجه می رسید که ساختمان بنایی مانند بناهای دوره هخامنشی دارد. این ساختمان تجاری در سال 1373 در زمینی به مساحت 28880 متر مربع احداث گردیده است.

سایر قسمت های بازار مروارید

به طور کلی بازار زیبای مروارید دارای 12 درب ورودی و 8 بازارچه است که هر کدام از بازارها نیز معماری تاریخی و اسم های باستانی از جمله آپادانا ، بیستون ، تیسفون ، پاسارگاد، پرسپولیس و آریا و...می باشد. در میان بازار یک تالار مرکزی با آبنمایی زیبا مزین با هنر سنگ کاری ، مس کاری و گچ بری وجود دارد که این بازارچه ها را به هم پیوند می دهد.

غرفه های مختلف بازار

به طور کلی در این بازار حدود 208 غرفه وجود دارد و انواع و اقسام مایحتاج زندگی در آن ها پیدا می شود. یکی از ویژگی های خوب کالاها قیمت های مناسب و نسبتا ارزان آن ها به نسبت دیگر مراکز خرید کیش می باشد.

سایر امکانات تفریحی بازار

حال پس از یک گردش و تفریح طولانی می توانید در رستوران و کافی شاپ هتل بهترین غذاها و نوشیدنی ها را نوش جان کنید.

هتل های نزدیک بازار

در این بخش مایلیم هتل های نزدیک بازار را به شما عزیزان معرفی کنیم. شاید بخواهید در آن ها اقامت کنید. از بهترین هتل های نزدیک بازار می توان به هتل صدف و هتل لوتوس اشاره کرد.

آدرس بازار مروارید

آدرس: شهرک صدف کیش – بلوار مروارید - مرکز خرید مروارید