تور کیش - تور مشهد

تور کیش - تور مشهد

این سایت یک سایتت گردشگری و معرفی زیباتریم مناطق ایران است
تور کیش - تور مشهد

تور کیش - تور مشهد

این سایت یک سایتت گردشگری و معرفی زیباتریم مناطق ایران است

بازار زیتون کیش

بازار زیتون کیش

درباره ی بازار زیتون کیش

بازار زیتون یکی از بهترین و عالی ترین بازار ها و مراکز خرید کیش می باشد که در سال 1376 در زمینی به مساحت 5200 متر مربع و در 2 طبقه به بهره برداری رسید. خرید کردن در این بازار با آن تنوعی که در جنس و کیفیت آن ها دیده می شود بسیار عالی است. 

غرفه های بازار

به طور کلی در این بازار 96 واحد تجاری و 12 واحد اداری وجود دارد. واحد تجاری بازار شامل 103 غرفه می شود. در این غرفه ها هرآنچه را که می خواهید می توانید پیدا کنید.

اما ظاهرا مهمانان عزیزی که در این بازار گشت و گذار کردند از شکلات و شیرینی های آن بسیار تعریف و تمجید کرده اند. بد نیست شما هم این شکلات های خوشمزه را نوش جان کنید!!!!!!!!!!!!!!!!!

نکات مثبتی درباره بازار

اگر بخواهید جاذبه های گردشگری کیش را بررسی کنید بازار زیبای زیتون در نزدیکی اسکله ی تفریحی کیش قرار دارد.

از نظر خرید و گشت و گذار مرکز تجاری کیش و مرکز خرید پانیذ باز در نزدیکی همین بازار قرار دارد.

هتل های نزدیک بازار

شاید باورتان نشود اما بهترین و عالی ترین هتل ها در نزدیکی همین بازار واقع شده اند. از میان تمامی این 20 هتل می توان به هتل پارمیس و کوروش و.. اشاره کرد.

مرکز خرید دامون کیش

مرکز خرید دامون کیش

درباره ی مرکز خرید دامون

مرکز خرید زیبای دامون یکی از بهترین برند های تجاری کیش می باشد که در کنار ساحل دامون قرار گرفته است. این مجتمع در سال 1391 در زمینی به مساحت 4300 مترمربع افتتاح گردید. از جالب ترین ویژگی های این مرکز خرید، قرارگیری در میان دو مجتمع مسکونی دامون ساحلی و دامون کیش ایر است.با تور کیش همراه شوید تا از این همه زیبایی بهره ببرید.

درون بازار دامون چه می گذرد؟؟؟؟؟

به طور کلی این مجتمع دارای سه طبقه می باشد که طبقه ی اول و دوم آن تجاری و طبقه ی سوم به خوردنی ها و آشامیدنی ها اختصاص دارد.

پس کلی گشت و گذار و تفریح در میان 100 تا مغازه ی پر زرق و برق و رنگین می توانید از رستورانی زیبا با چشم انداز فوق العاده استفاده کنید و انواع غذاهای ایرانی و غذاهای چینی و انواع فست فود ها را نوش جان کنید.

همچنین می توانید نوشیدنی های خنکی در کافی شاپ های بازار بنوشید!!!!!

دیدنی های بازار دامون

گفتنی است پیانوی بزرگی در مرکز این بازار قرار گرفته است و آهنگ هایی که با آن نواخته می شود مشتریان را شاد و سرحال می کند.

همچنین تنها پیست اسکیت روی یخ در این مجموعه افتتاح گردیده است.  

 

بازار صفین کیش

بازار صفین کیش

درباره ی بازار صفین کیش

بازار صفین کیش یکی از قدیمی ترین و بهترین بازار های کیش است که نزد مردم محبوبیت های بسیاری دارد. در حقیقت این بازار به دلیل معماری سنتی و عربی ، اداره های سنتی و کالا های ارزان قیمت ارزش فراوانی دارد. گشت و گذار در این جا را به شما پیشنهاد می کنیم.

تاریخچه بازار صفین کیش

این بازار سنتی در سال 1350 در زمینی به مساحت 2300 مترمربع در منطقه ی بومیان کیش احداث شد.

درون بازار صفین چه می گذرد؟؟؟؟

اگر وارد این بازار زیبا بشود، 70 غرفه ی متنوع شامل کالاهای کیف و کفش ، لوازم بهداشتی و آرایشی ، انواع لوازم خانگی ، مواد غذایی و.. را مشاهده می کنید. با فروشندگان عرب زبان هم صحبت شوید.

نکات مثبتی از بازار صفین

این بازار برای اقشار با درآمد متوسط یا کم مناسب می باشد. چرا که جنس های ارزان قیمت و خوبی پیدا می شود. اما توصیه می شود در خرید لوازم برقی کمی احتیاط کنید. چرا که ممکن است این اجناس چنان کیفیت مناسبی نداشته باشند.

اگر از قدم زدن در کنار اسکله ی تفریحی میرمهنا لذت می برید، این بازار در نزدیکی همین اسکله قرار دارد.

آدرس بازار صفین

 آدرس: شمال غرب جزیره _ نزدیک بازار پارس خلیج

 

 

بازار مرجان کیش

بازار مرجان کیش

بی شک این موضوع برهمگان ثابت شده است که مردم هنگام مسافرت عاشق خرید سوغاتی و گشت و گذار در مراکز خرید زیبا و مجلل می باشند. با ما همراه باشید تا با بازار مرجان کیش آشنا شویم.

درباره ی بازار مرجان کیش

بازار مرجان کیش معماری فوق العاده جذاب و دلربایی دارد که در سواحل شرقی جزیره واقع شده و نزدیک به پارک مرجان کیش می باشد. بد نیست زمانی از مسافرت خود را به تفریح و گشت و گذار در این جزیره اختصاص دهید. این مرکز تجاری باشکوه در سال 1370 در زمینی به مساحت 200000 مترمربع احداث گردید.

درون بازار مرجان چه می گذرد؟؟؟؟؟

اگر درون بازار وارد شوید شاهد زیبایی های شگفت انگیزی می شوید. در این بازار، آکواریوم بزرگی با بیش از 800 گونه آبزی متنوع وجود دارد. همچنین 39 آبنما و 420 پروژکتور در این بازار تعبیه شده است. شب های بازار مرجان چه دیدنی است!!!!!!!

غرفه و مغازه های بازار مرجان

در بازار مرجان کیش حدود 260 مغازه ی اداری و تجاری وجود دارد. می توانید هرآنچه را که بخواهید از جمله پوشاک و کیف و کفش، بهداشتی آرایشی و انواع لوازم خانگی و غذایی و... با قیمتی مناسب خریداری کنید. همچنین بانک های زیادی در این بازار شعبه دارند.

هتل های اطراف بازار

اگر مایلید نزدیک به همین بازار اقامت کنید ما به شما اقامت در هتل های سیمرغ و شباویز و کوثر را به شما پیشنهاد می کنیم.

 

مرکز خرید پردیس 2 کیش

مرکز خرید پردیس 2 کیش

پیش تر درباره ی مرکز خرید پردیس یک کیش به شما توضیح دادیم. در این بخش شما را با مرکز خرید پردیس 2 کیش آشنا می کنیم.


درباره ی بازار پردیس 2 کیش

مرکز خرید پردیس 2 کیش از بهترین و عالی ترین مراکز خرید کیش می باشد که در سال 1377 در زمینی به مساحت 20000 متر مربع و 4 طبقه بنا شده است. قابل ذکر است که بازار پردیس 2 در کنار بازار پردیس 1 بنا شده و برای ساخت آن از بهترین طراحان فرانسوی و از طرحی مطابق با معماری خاص اروپا کمک گرفته شده است.

در بازار پردیس 2 کیش چه می گذرد؟؟؟؟

اگر نخستین بار وارد بازار زیبای پردیس 2 بشوید، با آبنمای زیبایی و جلوه های درخشانی از نخل ها و رقص نورها مواجه می شوید که این انگیزه را در شما چند برابر می کند که به خرید و گشت و گذار مشغول شوید. 

همچنین نگران رفت و آمد خود در غرفه ها و مغازه ها نشوید. زیرا در این بازار چندین پله برقی و انواع آسانسور های معمولی و شیشه ای تدارک دیده شده است. محبوبیت و شهرت چندان این بازار باعث فعالیت چندین برند معروف در آن شده است.

امکانات بازار پردیس 2 کیش

پس از ساعت ها تفریحی و گشت و گذار می توانید در بخش غذا و نوشیدنی بازار نفسی تازه کنید. در این بازار سه کافی شاپ و یک چایخانه سنتی و 1 رستوران بزرگ و دنج با انواع غذاهای فرنگی و ایرانی وجود دارد. 

ساعت کاری بازار پردیس 2 کیش

این بازار زیبا همیشه از ساعت 9:30 تا 13:00 بعد از ظهر و دوباره از ساعت : 17:00 تا 23:00 خدمتگزار شما مشتریان خواهد بود.

کالاهای موجود در بازار

بازار حدود 230 غرفه در خود جای داده است و انواع اقسام کالا هایی که به فکرتان می رسد در آن ها یافت می شود.

کارناوال شادی ها شبانه بازار

حتما بخشی از برنامه گشت و گذار خود را به شرکت در قرعه کشی های شبانه و دیدن موسیقی های زنده اختصاص نمایید. همچنین اگر از گشت و گذار و شلوغی و همهمه خسته شده اید می توانید چند دقیقه در محیط سبز و شاداب آن سپری کنید.