تور کیش - تور مشهد

تور کیش - تور مشهد

این سایت یک سایتت گردشگری و معرفی زیباتریم مناطق ایران است
تور کیش - تور مشهد

تور کیش - تور مشهد

این سایت یک سایتت گردشگری و معرفی زیباتریم مناطق ایران است

مرکز خرید سارینا 1 کیش

مرکز خرید سارینا 1 کیش


مرکز خرید سارینا 1 کیش یکی از زیباترین مراکز خرید کیش است که معماری واقعا شیک و فوق العاده ای دارد. شاید هر نفر در نگاه اول شیفته ی نمای ساختمان آن شود.

این مرکز خرید زیبا در زمینی به مساحت 5292 متر مربع و در 10 طبقه بنا گردیده است که البته 7 طبقه ی آن اداری می باشد.برای اطلاعات بیشتر از بازار های کیش اینجا کلیک کنید.

از امکانات آن می توان به پارکینگ ، 1 طبقه نمایشگاه و 1 طبقه خدماتی اشاره کرد.

همچنین بازار زیبای سارینا در نزدیکی هتل های ارم و داریوش قرار دارد. بهترین تور کیش را از نوید 24 بخواهید.

آدرس: کیش – بلوار خیام

بازار صدف کیش

بازار صدف کیش

درباره ی مرکز خرید صدف کیش

مرکز خرید صدف کیش یکی از بهترین و عالی ترین مراکز خرید لوکس کیش می باشد. از بهترین ویژگی های این بازار قرار گرفتن در شهرک صدف کیش است که البته این شهرک از قدیمی ترین سکونت گاه های بومیان کیش بوده است.

شهرک صدف نیز دارای 7 فاز می باشد که در هر کدام بازار های خوبی برای مایحتاج ساکنان وجود دارد. اما هیچ چیز به مانند بازار صدف نمی شود.

این بازار در سال 1384 در زمینی به مساحت 2910 مترمربع و در دو طبقه ساخته شد. برای اطلاعات بیشتر از بازار های کیش اینجا کلیک کنید.

کالاها و اجناس بازار

هم اکنون حدود66 غرفه در این بازار فعالیت می کنند. طبقه ی اول بازار شامل میوه و تره بار، فست فود و رستوران ، سوپر مارکت و قنادی، فروشگاه موبایل و کامپیوتر و لپ تاپ می شود.

در طبقه ی دوم آژانس هواپیمایی ، آتلیه ، رنت کار و دفتر بیمه وجود دارد. بهترین تور کیش را از نوید 24 بخواهید. 

بازار مریم کیش

بازار مریم کیش

درباره ی بازار مریم کیش

بازار مریم یکی از زیباترین و قدیمی ترین بازار های کیش محسوب می شود که در فضای باز و طبیعتی شگفت انگیز قرار گرفته است. این بازار قدیمی در سال 1369 و در زمینی به مساحت 5700 متر مربع در یک طبقه افتتاح گردید و شامل غرفه های عالی و گران بهایی می باشد. (منظور از یک طبقه قرارگرفتن مغازه ها در کنار هم می باشد.) سازه های معماری این بازار از چوب و سنگ است که بسیار با طبیعت اطراف خود تطابق دارد. از گشت و گذار در این فضا لذت ببرید. می توانید بهترین تور کیش را از نوید 24 بخواهید.

همچنین نگران خستگی نباشید. زیرا در محوطه ی فضای باز پارک صندلی های راحتی به منظور نشیمن قرار گرفته است.

کالاها و اجناس بازار مریم

در این بازار حدود 52 غرفه وجود دارد که کالا های خوب و مرغوبی را به شما ارائه می دهند. انواع این کالاها شامل پوشاک های مردانه و زنانه، کیف و کفش، چمدان و روسری و انواع لوازم خانگی می باشد. هنگام شب می توانید قرعه کشی و برنامه های شاد و متنوع بازار را تجربه کنید و جوایز نفیسی دریافت کنید.

ساعت کاری بازار مریم

این بازار همه روزه از ساعت 10 صبح الی 13 و هنگام عصر از ساعت 16 تا 22 از شما پذیرایی می کند.  جهت اطلاع بیشتر از بازار های کیش اینجا کلیک کنید.

آدرس: کیش – خیابان فارابی

 

 

مرکز خرید پانیذ کیش

مرکز خرید پانیذ کیش

درباره ی مرکز خرید پانیذ

امروزه مرکز خرید پانیذ یکی از عالی ترین و بهترین مراکز خرید کیش شناخته شده و از چشم مسافران پوشیده نیست. این مرکز خرید زیبا در سال 1378 با مساحت 10000 مترمربع در دو طبقه ساخته شده و تا امروز پابرجاست.

در مرکز خرید پانیذ چه می گذرد؟

بیایید در تفکرات خود وارد مرکز خرید پانیذ بشویم. نخست در ابتدای ورودی پارکینگ بزرگی را در فضای باز و سرسبز مشاهده می کنید. در بیرون از محوطه ی پارکینگ ایستگاه تاکسی و آژانس برای شما تدارک دیده است. پس نگران حمل خرید خود نباشید.

 پس از آن به نمای شیشه ای و جالب درب ورودی برخورد می کنید.

پس از ورود می توانید در میان غرفه های پوشاک و کیف و کفش، لوازم صوتی و تصویری، انواع لوازم خانگی ، لوازم آرایشی بهداشتی ، بدلیجات و عطر و ادکلن را اوقات خوشی را سپری کنید.

همچنین هنگام استراحت می توانید در کافی شاپ نوشیدنی های خوشمزه ای را بنوشید و در رستوران غذاهای خوشمزه ای نوش جان کنید.

آدرس مرکز خرید پانیذ

جالب است بدانید که این مرکز خرید زیبا در میان دو مرکز خرید پردیس 1 و 2 که در بخش های قبل درباره ی آن صحبت شد قرار دارد.

همچنین بازار پانیذ هر شب ساعت 22 به اجرای مراسم قرعه کشی با اهدای جوایز خوب و برنامه های شاد می پردازد.